Děti kapitána Morgana
Autsajdr pop.
Písně z nejspodnějšího patra. Po jejich poslechu začnete buď fetovat, chlastat, psát vlastní básně nebo všechno dohromady.
Autoři textů písní Dětí kapitána Morgana stáli programově na okraji společnosti. Dnes již nežije ani básník Pavel Homér Ambrož - ikonická postava brněnského protestního alkoholismu, ani Milan Kozelka - zřejmě jediný praktikující anarchista na našem území.
Hudba Dětí kapitána Morgana je podzemním šansonem. Bezostyšně znásilní jakýkoli hudební žánr, jen aby ukojila svoji poživačnou touhu po zážitku
Texty byly v životě Dětí od počátku tím nejdůležitějším. V době, kdy kapela vznikala oba jejich autoři ještě žili. Dnes už tu není ani básník Pavel Homér Ambrož - ikonická postava brněnského protestního alkoholismu - ani Milan Kozelka zřejmě jediný praktikující anarchista na našem území. Právě jejich texty ležely na stole v kuchyni polité kořalkou a tukem při zkouškách „u stolu“, které se ukázaly být asi nejefektivnějším popíjením v dějinách muzikantského popíjení. Mnoho z těch básní se nepodařilo oživit a najít pro ně kostým, který by jim slušel, jiné si o něj řekly samy. Popisovat žánr, který Děti hrají je prakticky nemožné, míchá se tu všechno se vším, jako v žaludku chlapa v kocovině. I proto se Děti rozhodly říkat svojí hudbě autsajdr pop. Je v tom všechno a nic. Jako v jejich písních. Jako v textech jejich písní. Jako v jejich životě. Jako v životě těch druhých.
1. Uzavřené oddělení č.18
2. Ústavní lesbičky v kožených bundách
3. Fíky prosazují pěstní právo
4. Jarní osahávání mladistvých
5. Mami, proč jsi nezůstala v Africe
6. Marie
7. Nade mlejnem
8. Námořnická
9. Budovatelská
10. Nevěsta
11. Vojenská
12. Musím tě zabít
13a Sýr roste na smetišti
13b Zakažte start, zrušte cíl
14. Ozdravné gumové projektily