Zeroth - i-klik.cz

Luno

Zeroth
LP $ 13.36

Do nové desky s názvem Zeorth se zamilujete..stejně tak, jak Luno radí k stejnojmené úvodní písni na jejich desce „…the only way left is to fall in love“.

Za finanční pomoci od fanoušků nová deska vyšla pod škatulkou hudebního vydavatelství Indies Scope. Necelý půl rok od vydání jejich EP Litato se opět nahrávalo a to v letních měsících roku 2012. Texty má na starosti Ema Brabcová a konečnou verzi desky pro tentokrát  především kytarista Šmity a producent Tuzex, práce proběhla ve studiu Borise Carloffa.

Dříve velmi temná až depresivní kapela se dostala ke škatulce melancholického elektrorocku, ale pro tentokrát není tomu tak černo.. Jak byli Luno dříve hudebně zaškatulkováni pro tuto desku jakoby se najednou rozjasnila obloha od všeho černého. Písně na albu se postupně dostávají do rychlejších a veselejších temp. Deska obsahuje charakteristický zvuk basy, bicích, kytary a synťáků a samozřejmě jedinečného hlasu Emy, který pro tentokrát na desce velmi vynikl a v určitých polohách z něj naskakuje až husí kůže.

Hned na začátku u písně Wrong Start, která celé album otevírá se stává velmi chytlavou, Emy hlas dal na sobě zaznamenat také u písní Her Sex Code, kdy se album dostává z jednoho tempa dále a je zajímavějším. Náhle zaujme nenápadný začátek dynamické This Is The Fake, která během chvíle udáva desce to správné tempo, které se nenápadně promítá až na konec alba k písni Sizrhen, kde se Luno uzavírají opět do temna…

Určitě neskončíte u jednoho poslechu a budete chtít desku slyšet znova a znova, především objevovat nové zákoutí této kapely, jak bylo už řečeno, jedná se o velmi pestrou desku a Luno pro tentokrát zkusili něco nového, dalo se čekat jen na to, jak to přijmou fanoušci a tímto krokem si neuškodili, ba naopak..

×