Ostravská kapela February na svém debutovém albu Branching Tracks definuje styl, který sama označuje za post-indie. Čtveřice ve složení Vlad Uskov, Tomáš Klézl, Tomáš Zahrada a Martin Hampel na desce kombinuje burácení kytarových vazeb s křehkostí, experimentální přístup ke skladbě s chytlavostí. Výsledkem je dvaačtyřicetiminutová odyssea čerstvé kytarovky plná hutných kulminací, hrátek s efekty a překvapivých zákoutí. Texty na Branching Tracks nabízí mnoho tématickou koláž; Uskov a Klézl zasahují pole abstraktních reflexí i osobních zpovědí, lásky i hororových výjevů, světových událostí i pasáží, které neznamenají vůbec nic.
Nahrávalo se na třech různých místech. Bicí, baskytary a celou píseň A Better End dala kapela dohromady na zkušebně kapely Buty s mistrem zvuku Lukášem Lukášem, zbytek kytar, vokálů a perkusí pak u Łukasze Febera ve studiu Wavetime v Albrechticích. Z věrnosti ke svým DIY zásadám oba kytaristé nahráli první track alba u Vlada Uskova doma. O mix alba se postaral Adam Kowal, mastering má na svědomí Fabian Tormin z hamburského studia Plätlin Mastering, které v minulosti spolupracovalo se jmény jako jsou Kurt Vile, Lee Ronaldo (Sonic Youth) nebo The Kills.