Komik do půl osmé - TOMÁŠ S. POLÍVKA - Rock&All

fotka

Ejhle, zase dokázali uvázat úplně jiný pugét. Martin E. Kyšperský se vyrovnává se stárnutím, čímž vlastně navazuje na desku Miláček slunce. Třeba hned v úvodní písni Kouzelník: „Koukají jako na pána, kterej o životě něco ví/jenže já vím úplně kulový!“ (Nejsi sám, chlape.) Zůstal zachován důraz i na v podstatě chytlavé melodie. Poetika textů jest taktéž milou jistotou. „Ležíme vedle sebe/jako dvě ryby v konzervě/tvá medonosná ústa…“ Ovšem sound se posunul zatrachtile výrazně. Květy jsou zase bez houslí a bez basisty. A tím plnoprávným novým do kolektivu s Kyšperským a Pilgrem (tres faciunt collegium) se stal někdejší host Ondřej Kyas – skladatel, autor řady experimentálních oper spolku Ensemble Opera Diversa, spoluhráč Muchy, „syntezátorový písničkář“ a milovník starých analogových „krámů“ asijské výroby. Právě převážně archaické syntezátory mají hlavní zásluhu na novém zvuku Květů. Asi netřeba dodávat, že syntezátory použité velmi invenčně a „psychedelicky“, jak se dalo od renomovaných květinářů očekávat. Vyložená strojová poezie!

TOMÁŠ S. POLÍVKA

4/5

http://www.rockandall.cz/recenze-cd/kvety-komik-do-pul-osme/




Další zprávy

O NÁKUPU
© Indies Scope

IČ 105 34 181     /     Dolní Loučky 191     /     594 55  Dolní Loučky u Brna
×